Bij het ouder worden produceert het lichaam minder collageen hetgeen leidt tot verslapping en rimpelvorming ter hoogte van het gelaat en hals.

Huidverjonging met Radiofrequency:

Venus freeze plus is een FDA goedgekeurd radiofrequency toestel dat de huid verjongt door de huid en de onderhuidse weefsels comfortabel te verwarmen. Dit leidt tot een onmiddellijke collageenverstrakking en op langere termijn tot een verhoogde productie van collageen en elastine, de jeugdigheidseiwitten van een gezonde jonge huid. Het resultaat is een strakkere, gladdere en jonger uitziende huid.

Hoe Venus Freeze plus werkt :

Deze 4de generatie RF levert pijnloze Multipolaire radiofrequency homogeen af tot diep in de huid in combinatie met Pulsed electro Magnetische velden (PEMF) . Deze unieke  gepatenteerde synergetische gecombineerde technologie( MP)2=Multi-polar RF en Pulsed Electro Magnetic Fields

• zorgt voor een superieure maar pijnloze behandeling.
  • zorgt voor een onmiddellijke collageencontractie
  • stimuleert op termijn de productie van collageen en elastine
  • zorgt voor een verbeterende doorbloeding en met gevolg betere ‘voeding’ van de huid
  • zet groeifactoren vrij die het aantal fibroblasten(steuncellen huid)  vermeerderen

De voordelen:

• pijnloze behandeling zonder downtime (herstel)
  • veilig voor alle huidtypes
  • geen seizoen beperkingen, deze behandeling kan ook tijdens de zomer uitgevoerd worden
  • snel resultaat. Het volledig resultaat is cumulatief en zichbaar 3 à 4  maanden na de laatste behandeling.
  • een niet chirurgische behandeling van fijne lijntjes en diepere rimpels en verslapte huid
  • zowel toepasbaar in de behandeling maar ook in de preventie van huidverslapping en rimpelvorming

Protocol gelaat-hals:

6 ( tot 8) behandelingen op wekelijkse basis

Onderhoudssessie 1 x om de 3 maanden helpt de huid jong en stevig te houden.