Niet alle huidverjongingstechnieken moeten agressief zijn om resultaten te behalen. Soms hoeft u alleen maar te behandelen en te herhalen in een tempo dat past bij uw levensstijl en budget.

De nieuwe ClearLift 4D PLUS ™ maakt gebruik van Q-Switched Nd-Yag-laser energie om niet door maar onder het huidoppervlak te behandelen en daarbij talrijke tekenen van veroudering tegen te gaan. De zorgvuldig gecontroleerde photo-akoustische energie/schokgolven geproduceerd door de laser stimuleert de genezingsreactie van uw huid diep van binnen, waardoor de huid transformeert na verloop van tijd en gladder, steviger en stralender wordt. Deze actie vindt plaats in het diepere weefsel van de huid, dus je blijft niet zitten met de peeling en roodheid die gepaard gaat met veel agressievere huidverjongingstechnieken. Dit maakt ClearLift 4D PLUS™ een uitstekende huidverjongingsoptie voor het gezicht zonder hersteltijd !

Clearlift laserbehandeling huidverbetering huidverstrakking huidverjonging

VOORDELEN

• Geen downtime, peeling of schilferen ook wel de ‘ The Lunchtime Facelift’ genoemd
  • Een van de weinige lasers die veilig is voor alle huidtypes, inclusief donkere huidtinten
  • Relatief snelle en quasi pijnloze behandeling, het gebruik van een verdovende crème is niet nodig
  • Geschikt voor gevoelige gebieden rond de mond en ogen evenals hals ,decolleté en handen
  • Perfecte koppeling met IPL / Photorejuvenation, microneedling, RF , skinboosters
  • Kan het uiterlijk van melasma verbeteren met meerdere sessies
  • Effectieve collageen en elastine booster en huidverjongingstechniek

INDICATIES

• De beste laser ter preventie van huidveroudering (doffe , gerimpelde , verslapte huid)  (anti-aging+++)
  • Behandeling van matige en fijne lijntjes
  • Huidverslapping
  • Uitgezette poriën
  • Ongelijke huidpigmentatie
  • Diffuse roodheid en kleine bloedvaatjes.
  • Hyperpigmentatie oogleden(dark circles)
  • Melasma

PROTOCOL

3 tot 6 behandelingen om de 2 à 4 weken

• Initiële resultaten zijn zichtbaar 3 à 4 weken na de behandeling.
  • Onmiddellijk na de behandeling ziet uw gezicht er frisser uit.
  • Volledig resultaat 3 maanden na de laatste behandeling door de collageenstimulatie.
  • Met pigmentverwijdering en roodheid zijn de resultaten zichtbaar na 10 à 20 dagen.
  • Onderhoud : 1 behandeling om de 6 à 12 maanden, deze kan ongelimiteerd gecontinueerd worden omdate deze laser de huid stimuleert en in tegenstelling tot agressieve lasers de huid niet verdund op termijn.

VEILIGHEID

Dit is een zeer veilige laser, FDA goedgekeurd, geperfectioneerd en geïnnoveerd sinds het model van 2012.

VIDEO: bekijk hier de video Clearlift Plus Laser

AWARDS