Venus Viva combineert 2 technologieën voor gelaatsverjonging of behandeling van rimpels.

• Enerzijds gaat de (MP)²: Multi Polaire Radiofrequentie en Magnetische Pulsen de lederhuid zachtjes en gelijkmatig opwarmen in de diepte. Hierdoor worden de bestaande  collageenvezels aangespannen en de vorming van nieuw collageen gestimuleerd. De hitte is mild en er is geen sprake van verbranding, hersteltijd of werkverlet.
  • Anderzijds gaat de NanoFractional RF met SmartScan zeer fijn verticale kolommen van sterke hitte produceren die tot in de diepte van de dermis doordringen. Een raster van opgewarmd collageen zorgt voor het opspannen van de huid in de diepte en een vernieuwing van de opperhuid. Hierbij moet u als patiënt op een herstel tot 3 dagen rekenen.
  • Beide technologieën zorgen ervoor dat de huid na de behandeling frisser, jonger, egaler en gladder uitziet.

Indicaties Venus Viva

• Acné littekens
  • Textuur verbetering
  • Huidverstrakking
  • Rimpelreductie
  • Gezichtsverjonging
  • Pigmentstoringen
  • Rosacea

Thermo-magnetische huidverstrakking en huidverjonging met DiamondPolar (VENUS FREEZE PLUS facial)   Venus freeze Plus Huidverstrakking

De gecombineerde thermo-magnetische verjonging is een nieuwe pijnloze efficiënte  manier van huidverstrakking en rimpelreductie.

• De gecombineerde multipolar RF+ PEMF technologie gaat de huid zachtjes verwarmen waardoor deze gaat aanspannen en rimpels verzachten.
  • Deze rimpelbehandeling en huidverstevigingstherapie is volkomen veilig op elk huidtype zonder pijn en herstelperiode.
  • Protocol: De resultaten worden progressief zichtbaar bij 6 behandelingen (gelaat/hals)  op wekelijkse basis.
  • Onderhoud: Om de resultaten te behouden wordt 1 losse behandeling om de 3 maanden aangeraden. U kan ook opteren om jaarlijks een volledige kuur te doen.

VENUS VIVA Firm FX NanoFractional RF met SmartScan technologie Venus Viva rimpels lijnen acné pigment rosacea

• Laser resultaten met minder herstel en risico op bijwerkingen
  • Skin resurfacing voor fijne lijntjes en  rimpels, littekens, acné-littekens, verwijde poriën, pigmentvlekken,rosacea
  • Protocol: Frequentie rimpelbehandelingen: 3 tot 4 op maandelijkse basis.
  • Downtime: Huidherstel na gemiddeld 2 à 3 dagen.